ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > ארונות וארגזי כלים >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

ארונות וארגזי כלים

 

סביר להניח שבנושא הזה סוררת הסכמה מלאה בין בעלי המקצוע השונים ואין דעותיהם חלוקות, כל משתמש בעל כלי עבודה חייב לבחור לעצמו ממגוון הארגזי כלים את הארגז המושלם עבורו. גם אם מדובר בחובבן או במקצוען, אין לתאר את השיפור של יעילות העבודה שתבצעו כאשר כל הכלים מסודרים ונגישים, ללא צורך לבקש מאנשים את הפיליפס או לחטט בשקית הברגים הכוללת גם את האומים, המסמרים וחלקים קטנים שלא היה לכם איפה לאחסן.

 

עבודה לא מסודרת מאריכה את העבודה ומקשה עליה, ההתעסקות עם הכלים, הצורך לתכנן עם מה תשמשו או החיפוש אשר הכלי הנדרש, רק מסרבלים את העבודה וקוטעים את הרצף שלה. כאשר כל הציוד שלכם מסודר בארגזי כלים מרווחים, ניתן למצוא בקלות כל כלי, מבלי להתבלט איפה שמתם אותו והאם הוא קיים בכלל. הרבה אנשים יסכימו כי תנאי העבודה וסביבתה משפיעים על ביצוע ואיכות התוצאות, ולכן כאשר ישנו ארגון תוכלו לעבוד בנוחות.

 

בנוסף, תוכלו לוודא את המלאי שלכם בקלות ולהשלים אותו על פי החוסרים, כאשר ישנה הפרדה בין הציוד הכבד לרבות פטישים ואפשרות האחסון לפריטים הקטנים, כל אחד על פי המקום המיועד לו במיוחד. ארונות וארגזי כלים מחולקים על פי תאים ומגירות וניתן לסווג את הכלים לפני נושאים עם אפשרויות נעילה לסגירה חזקה.

 

חלק מהארגזים הקיימים היום משמשים גם מעין תחנת עבודה, משום שמגיעים עם משטח עבודה ומאפשרים לבצע עליהם עבודות קטנות. אך, לעתים המשקל שלהם הוא גדול מדי לסחיבה, שהרי מדובר בכלי עבודה חזקים העשויים חומרים קשים והם כבדים מאוד, לכן האופציה של ארגזי כלים עם גלגלים שהם בעל אפשרות של ניידות, היא מעולה כי ניתן להעבירם על פי המיקום של העבודה.

 

דבר נוסף המשפיע על משקלם הוא החומר מהם עשויים, שכן גם הוא צריך להיות עמיד ואיכותי לתנאי סביבה שונים כאשר מדובר לפעמים באזורים עם טמפרטורות משתנות בהתאם לסוג העבודה. אופיה זו חוסכת זמן יקר של העברת הארגז וחוסכת גם את המאמץ, כאשר לפעמים נזדקק לעזרה של אדם נוסף לתמיכה.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים