ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > בחירה נכונה של כלי עבודה >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

בחירה נכונה של כלי עבודה

 

ההחלטה לגבי אילו כלי עבודה מתאימים לי, צריכה להישאל בנשימה אחת עם השאלה מהו סוג העבודה אשר אני צריך לבצע, האם העבודה היא גדולה או קטנה ומהי היקפה הכללי.

 

ישנן סוגי עבודות שהן פשוטות יותר שמהוות למעשה את התחזוקה הבסיסית של הבית, לרבות תלית תמונת ופתיחת סתימות, ויש עבודות הדורשות ידע של ממש ולאלו מתאימים כלי עבודה מקצועיים יותר. עבודה בהיקף גדול הופכת אותך למשתמש המוגדר כמקצוען לעומת המשתמש החובבן, ובמקרה הזה כלי העבודה אשר מתאימים לך הם יקרים יותר מחובבן.

 

יש לזכור כי המחירים משתנים בהתאם לסוג הכלי, לא כדאי לקנות כלי יקר מדי במידה ולא אתה עומד לבצע את העבודה, ולבעלי המקצוע שתזמין יש את הכלים שלהם שאתם נוח להם לעבוד. קיימים שני סוגים של כלי עבודה, ידניים וחשמליים, אשר לכל אחד מהם שימוש שונה והם נבחנים לאור העבודה. גם כאשר בוחרים בחשמליים, ישנם כלים בעל חיבור חשמלי ויש בעל סוללות נטענות, הבחירה צריכה להיות לפי מה שנוח לך להשתמש. סוללות נטענות דורשות היערכות מוקדמת לביצוע העבודה ומחזקות מעמד רק כאשר השימוש בהם הוא לעתים תכופות, לעומת כלים חשמליים אשר מתחברים לשקע החשמלי טרם ביצוע כל עבודה.

 

בעת הקנייה של הכלי עבודה הנבחרים, כדאי להשוות בין החברות ואף לנסות אותם על מנת, לקבל את התחושה בהחזקת הכלי ואם מתאים לכף היד שלכם.

 

בעת השימוש בכלים יש להקפיד על בטיחות מרבית על פי התקנים שמצוינים על האריזה, וליישם אותם בכל שימוש. הרכבת משקפיים מגינות, אטמי אוזניים במידה והעבודה רועשת ויותר מהכל להיות בטוח בעבודה שלך וללמוד אותה היטב.

 

אם אתם זקוקים לייעוץ מקצועי ניתן לפנות אלינו לקבלת הדרכה מקצועית באדיבות מאיש צוות אשר ישמח לעזור לכם בבחירת הכלי המושלם עבורך, תך הבנת הצרכים שלכם. כי כלי המתאים לאחד לא תמיד יתאים לאחר. חשוב לכור כי כלי עבודה מקצועיים מגיעים עם הוראות שימוש ואחריות של היצרן.

 

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים