ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > היתרונות של גנרטורים >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

היתרונות של גנרטורים

 

שיטת הפעולה של גנרטורים, נקראים גם מחוללים, היא הפיכת האנרגיה מכנית לאנרגיה שהיא חשמלית, ומייצר חשמל באופן טבעי עקב תופעה אלקטרומגנטית יצירת שדה מגנטי שמונע על ידי לחץ ומעביר את האנרגיה דרך הסלילים למעגל חיצוני וזה מומר לחשמל.

 

כל מה שרציתם לדעת על גנרטורים ולא העזתם לשאול?

 

אז למי ומתי זה מתאים ולמה כל אחד צריך אחד כזה? השימוש של הגנרטורים הם אספקת חשמל כאשר אין חיבור חשמלי וזה יכול לקרות מסיבות שונות, לדוגמא כאשר אנו נמצאים בחוץ, זה יכול להיות בעבודת בנייה, קידוח או אפילו פיקניק או באירוע, ואין לנו אפשרות לבצע חיבור להפעלת מכונות שונות, תאורה או מוזיקה.

 

אופציה נוספת היא אספקת חשמל כאשר יש הפסקת חשמל הנוצרת עקב עומס בחשמל, קורה בעיקר בתקופת החורף כאשר יש ריבוי תנורי חימום אשר שואבים הרבה אנרגיה. אופציה אשר מתאימה לכל אותם הבתים או המוסדות אשר חייבים מכשירים שיעבדו 24 שעות ללא הפסקות כי הם מהווים התשתית לכל העבודה.

 

נמצא שימוש למדחסים וגנרטורים יעילים גם במצבי חירום, מצבים כמו שרפות, רעידות אדמה או הצפות אשר יאפשרו לדיירים או לעובדים לקבל תאורה בסיסית גם כאשר נותק החיבור לחברתת חשמל. מי שלא היה במצב של הפסקת חשמל כזאת או אחרת לא יוכל לתאר את התחושה של לשהות במעלית ללא תאורה כאשר היא תקועה, ולכן על מנת לקחת מקדם בטיחות יש להצטייד בגנרטור.

 

גנרטור צריך להיות שקט וחסכוני וכך לספק לתקופה חשמל לזמן ארוך, וחשוב לשים לב כי ככל שהוא איכותי יותר כך יוכל להמשיך לעבוד זמן רב יותר. גודל הגנרטור ואספקתו משתנים על פי הדגמים השונים, ולכן בעת הקנייה יש לבדוק לשם מה אנו רוכשים אותו.

 

כמובן, שגנרטור אשר הוא לשימוש עצמי ופרטי יהיה קל יותר, לעומת אחד אשר ישמש מוסדות ומפעלים גדולים, כי הוא צריך להיות חזק וכמובן גם המחיר בהתאם. טווחי המחירים יכולים להיות גדולים בין יצרנים והדגמים השונים, וכדאי להרגיש את השוק ולבחון סוגים

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים