ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > היתרונות של ציוד להרמה >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

היתרונות של ציוד להרמה

 

השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו כאשר אנו באים לבחור את אחד משלל ציוד להרמה הקיימים היא, מה אנו רוצים להרים? כל כלי מיועד לסוג אחר של עבודה והוא יכול לגבהים שונים, ובנוסף הוא תלוי גם באילו משקלים מדובר ואיך ניתן להתאים את הכלי לאותו המשקל.

 

תחשבו על הדרך בה מכשיר טוב יכול לייעל את העבודה ולהפוך עבודה שפעם נעשתה על ידי מספר אנשים יחד ודרשה התכוונות וזמן, כעת מבוצעת בקלי קלות על ידי בן אדם אחד בלבד אשר תפקידו הוא פשוט להפעיל את המכונה. לכל מכונה יש את הוראות ההפעלה שלה ואת המשקל שהיא יכולה להעמיס עליה, לכן בעת עבודה יש לבדוק כי אכן משתמשים בכלי המתאים למטרה של העבודה.

 

איך בוחרים את הציוד להרמה המתאים לכל עבודה?

 

לכל סוג של ציוד להרמה יש שימוש שונה, לחביות יש את הכלים המאפשרים שינוע חביות ויכולים לבצע הרמה תוך תנועה וזה מתאים לעבודות הרמה, הורדה ושינוע כאחד. בנוסף יש את העגלות אשר יכולות להרים משטחים שלמים ולהעביר אותם ממקום למקום, דבר החוסך כוח אדם ומייעל מאוד את העבודה כאשר הוא מבצע שתי פעולות בזמן אחד. אין צורך לסחוב ולהעביר את הציוד, משום שהיכולות של העגלות הן גם להרים וגם להוריד את הציוד וכמובן גם להביא אותן לידען.

 

שימוש נוסף שיש לציוד להרמה בטיחותי, הם כאשר רוצים להרים ציוד שהוא נחשב כציוד כבד, חומרי בניין או ריהוט, ניתן להשתמש בבמות ההרמה, כאשר בזכותן אנו מקבלים תוצאה קלה אדות ליכולת שלהן לבצע הרמה לגבהים גדולים בפעולה אחת וכך חוסך מאיתנו לשריין מספר פועלים אשר יבצעו עבודה קשה של סחיבת המוצר או החפץ לקומות העליונות.

 

כאשר המצב הוא הפוך ויש צורך להעלות אלמנט כבד מלמטה אלינו, יש אפשרות להשתמש בשרשראות בעלות גלגלות הרמה באמצעות תופסנים אשר מתחברים עם וו המקשר בין המוצר אותו רוצים להרים אל הכלי. 

 

ציוד להרמה יכול להיות בעל הפעלה ידנית או בעל הפעלה חשמלית או בעל שילוב בין שתי האופציות. לא משנה איזה סוג אתם בוחרים להשתמש יש לוודא את תקינותם של המוצרים ובהתאם לכך גם את העומס והגובה הנדרש מהם.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים