ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > למי מתאים שואבי אבק לתעשייה? >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

למי מתאים שואבי אבק לתעשייה?

 

ישנם סוגים שונים של שואבי אבק לתעשייה וישנם לשימוש פרטי, ולכל אחד נפח וקיבולת אחרת. כאשר בוחרים מכונה כזאת יש צורך להתאים את העומס שהיא יכולה לעמוד בה וסוג החומר שהיא מתאימה לשאוב אותו. כאשר מדובר במקומות אשר מבצעים עבודות עץ שונות, נגריות או מפעלים, כמות האבק היא גדולה ולכן הצטברות האבק אם לא מנקים אותה עלולה ממש לפגוע באיכות העבודה. למעשה, כל סוג של עבודה או מטלה ניכר שהן מתבצעות טוב יותר בסביבה נקייה ומאורגנת, וכך גם קורה בבית או במקום העבודה. שואבי אבק הם מסוג הכלים שמצאו את דרכם ללב שלנו בשל אופן השימוש הנוח שלהם והקלות בא הם מבצעים את עבודתם ומקלים על חיינו, ולא שהתרגלנו אליהם קשה לזכור את התקופה שהיינו בלעדיהם, בדומה למשאבות חום לתעשייה ומזגנים.

 

כמו כן, הקלות שבה סביבת העבודה הופכת להיות מלוכלכת ומטונפת היא מדהימה בכל פעם מחדש, לכן כאשר אנו מבצעים עבודות מסוג זה צריכים להיות ערים לעובדה כי יש להצטייד בשואבי אבק לתעשייה המתאימים להכיל את כמות האבק והפסולת. עץ ידוע כחומר קל ונוח לעבודה כי הוא רך יחסית ובעזרת הכלים השונים ניתן לעצב אותו לפי סוגי מוצרים שונים כמו רהיטים, כיסאות, דלתות, מיטות וכו'. השיוף של העץ עלול לגרום לרסיסים וסיבים שונים להתעופף במרחב וכך גם עבודות המסור והקדיחה.

 

אנשי המקצוע צריכים להרגיש בבית במקום עבודתם וללא הסחות דעת מיותרות והפרעות ולכן יש צורך לנקות ולארגן את סביבת העבודה שלהם. האחריות נופלת על בעל העסק משום שסביבת עבודה נעימה ונקייה היא תרומה ישירה לאיכות העובדים ולביצוע עבודתם. הכלים בהם הם משתמשים עלולים להיות מסוכנים, וכאשר העבודה מבוצעת ביעילות ובסביבה מאורגנת, ניתן דגש לבטיחות וכן קל יותר לשמור עליה. אף מעסיק לא רוצה שעובד שלו יינזק או יהיה בסכנה בעקבות חוסר ארגון תקין במקום העבודה.

 

בנוסף, העבודה אשר מבצעים שואבי אבק לתעשייה חוסכים שעות עבודה של מנקה אשר יצטרך לעבוד שעות נוספות על מנת להשתלט על כמות אבק ופסולת כזאת. החיסכון בהחזקת עובד ניקיון היא גם בעלות התשלום שלו וכל התשלומים סביבו, וגם חוסכים את עניין ההפרעה לשאר העובדים. מנקה מפאת עבודתו נמצא בחלל העבודה ועם שואבי אבק לתעשייה כעת לא קיים גורם מפריע אשר מסתובב בין רגלי האנשים ויכול לפגוע בעבודתם התקינה.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים