ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > מכונות נגרות לסוגי העץ השונים >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

מכונות נגרות לסוגי העץ השונים

 

היום אנו נתקלים בסוגי עץ שונים, שכולם מרהיבים ביופיים ולכל אחד ישנה האפשרות לבחור את סוג העץ המתאים לו לפי שיקולי העדפת צבע ועוצמת חוזק, בנוסף היום העץ המלא נחשב למועדף בתחום העיצוב ובין מעצבי הפנים בארץ ובעולם. העץ הוא חומר שנחשב כרך יחסית ונוח לעבודה, להבדיל ממתכת, אך עדיין זקוק למכונות נגרות מקצועיות על מנת לבצע את העבודות האיכותיות והמדויקות ביותר.

 

אין מורה טוב כמו הניסיון, ולכן אם אתם חובבנים ואין לכם ידע מוקדם בהפעלת מכונות נגרות ואתם חדשים בתחום, עדיף להיעזר באיש מקצוע או בנגר. הן עלולות להיות מסוכנות למי שטרם הכיר אותם ויצא לו לעבוד איתם, ובאר.פ.ל תוכלו למצוא הכוונה וייעוץ לגבי סוג המכונה והוראות ההפעלה שלה. בכל מקרה, בעת השימוש בהם מומלץ להיעזר בכל אמצעי ההגנה הקיימים לרבות כפפות ומשקפי מגן על מנת לבצע עבודה בטוחה ולהישאר בריאים.

 

בחירה נכונה של מכונות נגרות

 

כאשר בוחרים את המכונות נגרות הטובות ביותר יש לבחור לפי סוג השימוש אותו תצטרכו, ולכל פעולה קיימת המכונה המתאימה לה. לכן הבדיקה הראשונה אשר נעשה, היא לבדוק את החוזק שלה ואםם מדובר במכונות בעלות מנוע אז הכוח שלהן חזק משמעותית הרבה יותר. קחו בחשבון כי קיימות עבודות בתחום זה שלא יוכלו להיעשות בלי מכונה בעל עצמה המספקת כוח חזק וחד, והיא קובעת את אופי העבודה ומהירותה. בנוסף, העדיפו מכונה בעלת מהירויות משתנות וכך זה יאפשר לכם מרווח תנועה בין עבודות גסות אשר נעשות במהירות גבוהה לבין עבודות עדינות המתבצעות במהירות נמוכה ואטיות מאוד.

 

בדקו את היצרן, וקנו אך ורק מכונה אשר היא מיצרן מוכר ובעל ניסיון אשר אתם סומכים עליו, כי מדובר במכונה אשר צריכה להיות איכותית ולבצע עבודה טובה עכשיו וגם בטווח הרחוק. בנוסף, וודאו כי גם צירי המכונה עשויים מחומרים איכותיים וחזקים על מנת שיוכלו לעמוד בלחץ אשר מפעילה המכונה בעת העבודה.

 

התנסו במכונות נגרות מחברות שונות לפני הקנייה והתייעצו עם מומחים, חשוב לבדוק שהיא קלה לתפעול, שקטה מבחינת רעש הפעולה שלה, נוחה לתחזוקה ובעיקר ומבצעת עבודה בצורה בטוחה, נוחה ויעלה.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים