ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > סולמות אלומיניום איכותיים >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

סולמות אלומיניום איכותיים

 

יש פריטים אשר קונים פעם אחת בחיים, וסולמות אלומיניום הם דוגמא מצוינת לכך. זה מוצר בסיסי שחובה אותו בכל בית, בית עסק או מוסד והוא המשמש אותנו לעבודות הקטנות והקטנות אשר נמצאות בגובה אשר גבוה מאיתנו. תפקידו הינו לספק יציבות כאשר לא נמצא ביכולתנו להגיע למקום בו נרצה לבצע את העבודה והגישה אינה נוחה.

 

הגבהים של הסולמות אלומיניום נפתחים ומשתנים על פי סוג הדגם ולכן הבחירה צריכה להיעשות על פי השימוש שנרצה לעשות בו. ישנם מספר גבהים סטנדרטיים אשר בנוסף לכך, בדגמים מסוימים יש אפשרות לפתיחה כלפי מעלה על מנת להגביה את הסולם והפתיחה ניתנת ידנית או באמצעות חבל. גם אם מדובר בתליית תמונה או בעבודה מורכבת יותר, האחריות של הסולם נשארת זהה והיא לסייע לנו להגיע למקומות גבוהים על מנת שנוכל לבצע עבודה תקינה, תוך שמירה על הבטיחות שלנו.

 

התמיכה אשר הם מספקים לנו היא קריטית, כאשר ללא הסולם העבודה פשוט לא תוכל להיעשות. קחו בחשבון כי אם עד היום השתמשתם בעזרים שונים לרבות שולחנות וכיסאות על מנת להגיע למקומות גבוהים, זכרו שהסתייעות בהם לא מספקת מפאת גובהם היחסי וגם מבחינת השמירה שהם מקנים לנו.

 

סולמות אלומיניום איכותיים קונים באר.פ.ל

 

הדבר החשוב ביותר שיש לבדוק כאשר קונים סולמות אלומיניום הוא היציבות שלו, דבר שיקנה לנו את הביטחון, ועל מה הוא נשען. יש סולמות שנועדו להישען על משהו יציב ומקובע, לרוב יהיה מדובר על קיר או על ארון גדול והקיבעון שלהם תלוי בעמידה האיתנה של מה שהם תלויים בו.

 

אופציה נוספת הם הסולמות בעלי שני חלקים ויותר, אשר נפתחים ויוצרים תמיכה באמצעות שיווי משקל על גבי הרצפה ואינם תלויים בשום דבר, פרט עצמם. חשוב אם כך, שהרצפה תהיה ישרה ובלי חתחתים או מהמורות אשר יקשו על ביצוע העבודה בעת העברת המיקום של הסולם ממקום למקום. וכן ישנו הסוג אשר בעל סיומת עגולה הנראה כוו בחלקו העליון, ובאמצעותו ניתן לקבע את הסולם, מתאים בעיקר לעליות גג או למבנה בעל מספר מפלסים.

 

באר.פ.ל תמצאו מגוון של סולמות אלומיניום אשר איש מקצוע יתאים במיוחד בשבילכם, תוך מתן שירו אדיב עם חיוך.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים