ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > סולמות לעליית גג הבחירה הנכונה >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

סולמות לעליית גג הבחירה הנכונה

 

הצורך בסולם קיים גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, אנו רואים את הצורך בסולם שיהיה קל ונוח לשימוש וכן יהיה בטיחותי. ניתן למצוא את הסולמות לעליית גג בבתים אשר משתמשים בחדר זה למחסן או אפילו כחדר שינה לאחד מדיירים הבית. בנוסף, גם במסעדות, מפעלים ומשרדים לרוב עליות הגג משמשות מעין מחסן או אפילו ארכיון, כי זה המקום האידאלי לאגור בו ציוד וחומרים לשימושים בזמן הקרוב והרחוק כאחד.

 

דרכי השימוש בסולם הן שונות בגלל העובדה שקיימים סוגים רבים של ממשקים כך שכל אחד יכול להתאים לעצמו את הסוג המתאים, ורק בעלי הניסיון עם השימוש בסולמות לעליית גג יוכל להבין כמה חשובה הזמינות והנגישות של הסולם.

 

סולמות לעליית גג מתקפלים מגיעים במספר אפשרויות קיפול:

 

קיפול כשל אקורדיון:

הנפתח באמצעות ידית ומאפשר פתיחה נוחה וחלקה, כאשר בסופו יש קיבוע על ידי ארבעה זוויות לקיבוע על מנת להבטיח יציבות מקסימלית.

 

קיפול למספר חלקים:

סולמות המתקפלים לשלושה או ארבעה חלקים ובניהם צירים העשויים מ ומאפשרים פתיחה בהדרגתיות יחסית.

 

כמו כן, יש לקחת בחשבון כי עצם העלייה למקום גבוה כבר כרוך בסיכון ולכן אמצעי העלייה, במקרה זה הוא הסולם, צריך לעמוד בתו התקן המתאים לו על מנת לשרת את עבודתו נאמנה. החומרים מהם עשויים הסולמות עם פלדה מגולוונת ויציקות אלומיניום, כלומר הם חומרים קשים, חזקים ועמידים, המאפשרים יכולת נשיאה גבוהה ביותר ללא חשש לנפילה.

 

מעקה אחיזה הוא אלמנט המגיע ברוב סוגי הסולמות לעליית גג אשר ניתן להישען עליו להגברת הבטיחות בשימוש, ישנם דגמים בעל ידית אחיזה בצד אחד בלבד ויש כאלה בעל ידית בכל צד. עדיף לעשות ניסיון ולהרגיש מה מתאים לכם ולצרכים לכם, חשוב שהשימוש יהיה נוח ויעל על מנת שתוכלו להקפיד על כללי העבודה, כי כאשר מדובר על תאונת עבודות גובה הפציעה עלולה להיות קטלנית.

 

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים