ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > קצת על סולמות לעליית גג >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

קצת על סולמות לעליית גג

 

סולמות לעליית גג מיועדים הן למבנים פרטיים והן למבני ציבור, אשר מהווים פתרון לאלה המעוניינים לעבור לקומה/מפלס אחר ואינם מעוניינים במדרגות קבועות מסיבות שונות של פרטיות או שטח מוגבל במקום, כמו משרדים בעלי מחסנים עליונים, בויידמים וכו'. באמצעותם ניתנת האופציה להנגיש אזור שאין לנו דרך להגיע אליו באופן עצמאי ללא תמיכה של כלי עזר. כאשר אנו רוצים ליצור גישה אל אותם המקומות, אנו צריכים להיות בטוחים כי נשתמש במוצרים שהם מוגדרים כאיכותיים אשר יבטיחו לנו עבודה בטוחה באופן מקסימלי.

 

כל פעילות שנעשית בגובה מגדילה את הסכנה שבה וגם את האחוזים להיפגע עקב כך, וטיפוס היא פעולה המוגדרת מסוכנת. קיימים מספר דגמים של סוגי סולמות אלומיניום מתקפלים אשר עשויים מאלומיניום, שהיתרון בחומר שהוא בעל משקל נמוך, אינו מתחמצן ונוח לשימוש.

 

קיימים דגמים שונים אשר נסגרים באמצעות מספר סוגי קיפול כמו אקורדיון, שמיניות וקיפול תלת/ארבע שלביים, ומגיעים בגבהים ובגדלים שונים. כמו כן, ניתן להזמין על פי דרישת לקוח, בהתאם לגובה הרצוי, גודל הפתח ושיטת הקיפול המועדפת.

 

 

 

אז איך בוחרים?

 

מבחינת מבחן היציבות, חשוב לדעת כי ככל שבסולם יש יותר שלבים, כלומר מספר החיבורים המתקפלות הוא גדול יותר, העמידות שלו נמוכה יותר. לדוג' סולמות לעליית גג מתקפלים לשלבים מספקים יציבות גבוהה יותר מאשר קיפול אקורדיון. לכן על מנת להבטיח את האיתנות המקסימלית, יש לבחור אותו בהתאם למקום שאליו הוא מיועד ולפי תנאי הסביבה ואל מי הוא מיועד מבחינת המידות בשטח, לאיזה שימוש מיועד ומיהו המשתמש.

 

כמו כן הסולם צריך להתאים לצרכים שלכם, כלומר ככל שתדירות השימוש בו היא גבוהה, כך כדאי יותר להשקיע במוצר איכותי על מנת להבטיח שימוש כמה שיותר קל ונוח, וליהפך במידה והשימוש הוא במינונים נמוכים – ניתן להתפשר על סולם זול ופשוט יותר. עם זאת, יש להתחשב גם בעומסים שעל הסולם לקבל מבחינת החוזק שלו, כלומר אם מדובר במחסן או ארכיון בנוסף לכובדו של הבן אדם המטפס יש גם את כובד הציוד שאותו הוא מעלה.

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים