ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > קריטריונים לשואבי אבק לתעשייה >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

קריטריונים לבחירת שואבי אבק לתעשייה

 

רכישה של שואבי אבק לתעשייה היא קנייה אשר מתבצעת בתדירות נמוכה ולכן כדאי לבדוק מהם הצרכים שלנו לפני הקנייה, על מנת להבטיח קנייה של וצר שמתאים לקריטריונים שלנו. ההמלצה שלנו היא לבדוק, לנסות ולעשות סקר שוק טרם הקנייה, על מנת לבצע קנייה נכונה של מוצר אמין, חסכוני, קל לתחזוקה ונוח להפעלה.

 

קיבולת – הכוונה היא מהי הכמות אשר השואבי אבק לתעשייה יכולה להכיל טרם הניקוי שלהם בתוך המכל. הטווח הוא גדול ויכול להיות בין 16 ליטר ועד כמעט 80 ליטרים, ולכן כדאי להעריך את כמות הפסולת הקיימת טרם הקנייה, מהו סוג אשפה ובאיזו סביבת עבודה מדובר. שואבים מסוג זה לרוב יכולים לשאוב גם חומרים יבשים וגם חומרים רטובים, לדוגמא אבק ורסיסים מעבודת שיוף וניסור, מים וחומרים סמיכים אשר קשה יותר לנקותם. התאמת המוצר לצרכים שלך מבטיח לך מותר אשר יוכל לבצע את העבודה ללא צורך בהפסקות על מנת לרוקנו כל הזמן, כאשר הזמן הממוצע שכדאי ונכון לרוקן את המכל הוא בין פעם לפעמיים בשבוע.

 

מכלים - סוגי המכלים גם הם משתנים משואב לשואב, בסוגי אלה של שואבים מדובר במכלים קשיחים. ישנם כאלה אשר עשויים מפלדה שהיתרון שלהם הוא שהיא מסוג אל חלד ולכן מתאימיםם בעיקר לסביבה לחה ועבודה עם מים, וישנם העשויים פלסטיק קשיח.

 

מנוע – קיימים שואבים עם מנוע אחד או שניים ואפילו יותר, כאשר שואבים בעל מנוע חזק יבטיחו  לכם כוח עבודה מתמשך ללא הפסקות.

 

צריכת חשמל – מדידת הצריכה למעשה הוא זה שמראה מהי כמות האנרגיה אשר בה משתמש השואב בעת הפעלתו. ככל שכמות הצריכה יהיה גבוה יותר, כך הוא צריך להפיק יותר אנרגיות,, והוא יחשב למוצר "בזבזני", מוצר אשר עלות השימוש בו היא גבוהה. כמובן שבעל עסק יעדיף מוצר אשר אינו צורך חשמל בכמות גדולה על מנת להפחית את המחיר של חשבון החשמל.

 

מימדים – הגודל של שואבי אבק לתעשייה זה כביכול פרט שולי, אך לא כך הדבר. המוצר צריך להיות קומפקטי ונוח לשימוש גם בשימושו ובגם לא, כלומר בזמנים אשר יש צורך לאחסנו לפניי אחרי השימוש. כל שואב הוא בעל יכולת להתפרק, דבר המאפשר גם את הוצאת הלכלוך אשר צבר וגם על מנת לנקות את חלקיו, מדובר ביתרון שיכול להקל אלינו במידה ולא נכנס למחסן או לחדר השירות.

 

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים