ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > גנרטורים ומדחסים לתעשייה >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

גנרטורים ומדחסים לתעשייה

 

בנושא הזה יש לבצע הפרדה בין סוגי השימושים השונים הקיימים לגנרטורים ומדחסים, שכן היכולת שלהם לספק חשמל תלויה במידת החלל שאליו היא שייכת. כלומר, גנרטורים ומדחסים אשר מתאימים לשימוש בית פרטי לא יתאימו כלל לשימוש במפעלים והסיבה לכך היא הגודל של המקום לעומת העצמה שהם יכולים לספק.

 

מדובר בשני מכשירים אשר עובדים על ידי תהליך של זרם חשמלי, אך המהות שלהן שונה לחלוטין. המדחסים למעשה מהווים את הלב של מכשירים כמו מזגנים ומשאבות חום יעילות, ולכן גודלם מוגבל ליחס כמות האנשים הצורכים אותו. צורת פעילותו היא ע"י יניקת האוויר, שאיבתו והפיכתו לגז, כאשר תהליך הצבירה גורם לשינוי מצב הצבירה שלו, וכך למעשה מקרר את האוויר אשר יוצא מהמזגן. בנוסף, שימוש נוסף אשר קיים למדחסים הם ברכבים, כאשר שם עקרון הפעולה שלהם זהה והם מבצעים את קירור האוויר שאנו נהנים בזמן הנסיעה.

 

גם כאשר אנו מדברים על גנרטורים אנו צריכים לשים לב לקיבולת שלהם, בהתאם לגודל של הסביבה בהם הם ממוקמים. הם למעשה החירום שלנו למצבים שאין בהם חיבור לחשמל ומהווים את הפתרון עבור אותם הרגעים שאנו נאלצים להסתדר ללא חשמל.

 

זה יכול לקרות מהפסקת חשמל רגילה, או בעת מלחמה או שריפה, ולעתים נמצא שימוש בגנרטורים גם במקומות בהם אין הספק חשמלי כלל. והגנרטור מספק אנרגיה המפעילה את המוצרים שהם הבסיס של העבודה, דוגמא לזה הם, מעליות ומחשבים אשר שולטים על מחשבים אחרים או מהווים מעין נקודת אם לשרתים ולמכשור אשר חייב לתפקד בכל הזמן.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים