ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > המדריך לבחירת כלי עבודה >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

המדריך לבחירת כלי עבודה

 

מעוניינים לרכוש כלי עבודה מקצועיים ולא יודעים מאיפה להתחיל? כאן תמצאו את כל הפרטים כגון מה חשוב לבדוק ומאיפה מתחילים, ומה חייבים לקנות להתחלה ועם מה ניתן להמתין רק לאחר שתתמקצעו יותר?

 

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, קחו רגע ועיינו במדריך שלנו לבחירת כלי עבודה איכותיים ושימושיים, אשר יהפכו להיות יד ימינכם. היום כל אחד באמצעות הידע והכלים הדרושים, יכולים לבצע שלל תיקונים ועבודות שונות באופן פרטי ועצמאי.

 

כל מכשיר מיועד לביצוע פעולות שונות, לפני שעוברים לפעולות המתקדמות זיכרו שכל התחלה היא צריכה להיות הדרגתיות, לכן התחילו עם הכלים הבסיסיים משום שחשוב לא לקנות סתם מוצרים שלא יהיה לכם שימוש בהם. לפני הרכישה כדאי לבדוק כי אכן תעשו בהם שימוש,שאתם יודעים כיצד להשתמש ומהם אמצעי הבטיחות הדרושים לו.

 

לעתים נורא מפתה לרכוש מכשיר בחצי המחיר מהמוצר האורגינלי ונראה ממש זהה, אך קחו בחשבון כי אורך החיים שלו קצר יותר וגם הוא עלול לגרום לכם לנזק במידה ואינו מיועד לעצמת העבודה. תמיד זכרו כי השקעה על מכשיר איכותי היא עדיפה משום שבאמצעותו תוכלו לבצע את העבודה בצורה טובה ומדויקת יותר וביתר קלות. בנוסף, כלים איכותיים יכולים ללוות אתכם שנים ארוכות בבטיחות מפני חשש לשבירתם או להתחמצנותם.

 

 

כלי עבודה - חובה בכל בית

 

אם אתם חובבנים שעושים את הצעדים הראשונים בעולם הזה, אין סיבה שתקנו את כל הסוגים, אלא התחילו עם הבסיסיים ביותר והתקדמו משם.

 

הכלי הראשון שאתם צריכים להכיר הוא המפתח אשר משמש לפתיחת ברגים – מומלץ להצטייד במפתח שבדי אשר נהיה נפוץ מאוד בשנים לאחרונות, אודות לאופציה להרכיב עליו ראשים בצורות ובגדלים שונים בהתאם לסוג הבורג שאותו נרצה להכניס או להוציא. כלי שימושי נוסף המוגדר כפריט חובה בכל בית, הוא הפלייר (בעברית – צבת), ומיועד לעבודה פשוטה תוך הפעלת כוח מתון, עם חוטים כמו ברזל וחשמל וחשיפתם.

 

עוד הוסיפו לרשימה גם את הפטיש, הפטיש צריך להיות נוח ולהיות מותאם לעצמת העבודות אליהן הוא מיועד. עדיף להתחיל מגודל סטנדרטי ולאחר מכן להשלים במידת הצורך, כך שיש מצב שיהיו לכם מספר פריטים בבית. כמו כן, הרשימה עוד ארוכה ויש לעמוד על ההבדלים בין כלי עבודה חשמליים והידניים. בנוסף, מומלץ להשקיע ולרכוש גם ארגז כלים נוח ואיכותי לעבודה יעילה ומהירה, אשר יאחסן אותם ובצורה מסודרת ובטוחה.

 

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים