ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > כלים לעבודות מתכת לייצור כספות >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

כלים לעבודות מתכת לייצור כספות

 

בוודאי בעבר יצא לכם להיתקל בכספת בבית, בבנק או בבית מלון, מכשיר שתפקידו להגן על הדברים החשובים לנו ביותר, החל ממסמכים חשובים ועד לאחסון כספים מפני גנבים ופריצות, לשמור עליו מפני אבידות או לחסום גישה לילדים או אנשים שאינם מורשים.

 

תהליך הייצור של מוצרים העשויים מסוגי מתכות שונות הוא מורכב. על מנת להגיע לתוצאות מושלמות ומדויקות יש להקפיד על כלי עבודה מקצועיים ואיכותיים, אשר יאפשרו התמודדות עם החומר ויעמדו בלחצים שמופעלים עליהם. העיבוד שלהן נעשה באמצעות ציוד היכול לעמוד בעומסים כבדים, כאשר סוג המכשיר יבחר בהתאם להיקף העבודה והעצמה הדרושה לו.


 

 

 

ניתן לאפיין אותן כחומר חזק, לא גמיש, כבד וקשה, ולכן ישנו ציוד מיוחד כמו מחרטות, מסורים וכדומה, שהם מיועדים לכך ובאמצעותם ניתן לעבד, להפיק ולייצר את המוצר שנדרש. ראשית מתחילים עם ייצור השלד, ייצור המסגרת של המוצר מקנה לו את צורתו, קשיחותו וחוזקו הבסיסיים. לאחר קבלת המבנה לפי גודל רצוי, מחברים את הדלת המשוריינת המעניקה לו סגירה חלקה, אטומה ועמידה בפני פריצות ונזקים, בהתאם לסוג הנעילה שנקבע מראש.

 

מוצרים אשר נעשים בתהליך דומה הם מוצרי פרזול שונים, ברגים ואומים, כלי מתכת משרדיים, אבזמים וכדומה. ואם אי פעם עצרתם רגע ושאלתם את עצמכם מה יש בתוך כספות איכותיות אשר מקנה להן את חוזקן ועמידותן בפני פריצות, קחו בחשבון כי העבודה עם מתכות היא קשה משום שמדובר בחומר שאינו קל לעיבוד ויש להיות ערוכים מבחינת בציוד והידע הנדרשים לדבר. לרוב מיוצר במפעלים המיועדים לכך בתהליך מורכב, פחות חומר אשר מאפיין חובבנים או ייצור ביתי.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים