ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > כלים לעבודות עץ >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

 

כלים לעבודות עץ

 

אם תמיד חלמתם להשחיז, לנסר או לחתוך? כלים לעבודות עץ הם מה שאתם מחפשים. הכלים המיועדים לחומר זה הם מגוונים וקשה לחשוב על מוצר שלא קיים בתחום זה. היום כל אחד יכול להיות נגר מקצועי אודות לאלו הקיימים בשוק והזמינות שלהם.

 

כמו כן, יש לשים לב כי המוצרים תקינים ומאפשרים שימוש יעיל ובטוח, ובעת קנייתם יש לבחור את המוצרים המתאימים על פי הצרכים שלכם. חשוב לקנות במקום מקצועי בעל מוניטין, ידע וניסיון מוכח, שכן לא מספיק לקנות את הציוד - יש לדעת גם כיצד להשתמש בו. אל תתביישו לשאול את המוכר על הוראות השימוש, ובנוסף גם כדאי לבקש מהמוכר הדרכה והדגמה מדויקת להפעלת המכשיר. לכל מכשיר יש את התקנות שלו להפעלה נכונה ושחשוב לשמור עליהן מהסיבה כי הפעלה לא תקינה עלולה להיות מסוכנת, ולעתים אף קטלנית במידה ולא משתמשים במכשיר כראוי.

 

איך בוחרים כלים לעבודות עץ?

 

ההיצע הוא גדול וחשוב להיות מכוונים מטרה ולדעת מה עושים לפני הביצוע. באם מדובר באדם פרטי לצורך שימוש ביתי או במפעל לצרכים תעשייתיים, חשוב להיות ערים לנזקים שיכולים לקרות עקב השימוש במכונות נגרות שלא לצורך, גם למכונות עצמן וגם לאדם המפעיל אותן.

 

ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת היום לבצע עבודות עץ גדולות כקטנות במכונות אלו, אשר לא התאפשרו בעבר וכך שזמינות וקלות העבודה השתפרה משמעותית. אופציה זו מייעלת את העבודה וכמובן גם את עלותה ואת קיצבה, שכן נדרש עובד מפעיל אחד לכלי במקום מספר רב של פועלים.

 

דבר נוסף החוסך את העלות, הוא מחיר הקנייה שהינו חד פעמי ושימוש בו הוא רב, כמובן תוך שמירה על תקינות המכשיר, וגם מאפשר לבצע הפעלות מרובות במהירות רבה יותר. יש מכונות המתאימות גם לעבודות עדינות הדורשות דיוק מקסימלי, כלומר ההתפתחות לא פגעה בעיצוב הרהיטים ושאר המוצרים, למרות שישנם עדיין בעלי מקצוע שלא יוותרו על הנגיעה האישית שלהם.

 

כשמדובר בחומר כמו עץ, חשוב לשים לב לסוגיו השונים ולמרקמים שלו. בנוסף, יש סגנונות רבים של טקסטורות וצבעים וניתן לבחור את החומר המושלם מתוך מגוון גדול. כמובן שגם לאופנה יש כאן השפעה, היום נהוג לעצב עם עץ מלא שנחשב יוקרתי ומהודר יותר. סגנון הוינטאג' והעיצוב במראה העתיק הגיע כמהפכה לעולם הכלים לעבודות עץ, שהיתרונות שלו מעבר למראה, הם החוזק והעמידות. השימוש בו בעיקר מתאים לדלתות כניסה ולרהיטים כבדים במיוחד.

 

לא משנה באיזה ריהוט מדובר, ארון או בכלל מיטה, באמצעות ידע והציוד המתאים והאיכותי תוכלו להגשים את חלומכם ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 


DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים