ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > כלי עבודה חשמליים נטענים >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

כלי עבודה חשמליים נטענים

 

כלי עבודה חשמליים מספקים את מקור הכוח שלנו לבצע עבודות עם כל סוגי החומרים מהרכים ועד לקשים ביותר, הם כלים כבדים וחזקים אשר ניתן לסמוך עליהם בכל סביבות העבודה גם אם מדובר על התעסקות עם טמפרטורות גבוהות. הם מאפשרים עבודות ופתרונות אמינים ומקצועיים, תוך שמירה על בטיחות המשתמש בתחומים שונים, החל מעבודות השיפוץ הביתיות והבסיסיות ביותר ועד לתחום התעשייה והגננות. לפני השימוש בהם, יש לעשות את ההבחנה באיזו עבודה מדובר ולפי זה לבחור את הכלי המתאים.

 

יש לשים לב שקיימות שתי אופציות לכלי עבודה חשמליים: כלים הפועלים עם שקע חשמלי וכלים נטענים. לכל אחד יש את היתרונות וחסרונות שלו ולכן יש לבחור את הכלי המתאים בהתאם לסוג העבודה.

 

 

בשנים האחרונות אנו נהנים מהאופציה המעולה של כלים נטענים, הם ניידים ולא זקוקים לנקודה חשמלית או כבך מאריך, לכן אינם מצריכים מאיתנו עבודה במקום אחד ומתאימים גם לעבודות אשר מתרחשות בחוץ באתר הבנייה עצמו. אך למרות זאת, יש להיערך טרם העבודה ולוודא כי הסוללות אכן יהיו מוטענות, ובגלל שזמן ההטענה עלול לגזול מאיתנו זמן רב ובתחומים בהם זמן זה כסף, זה יכול להיות יקר מאוד. לעומת זאת, כלי עבודה חשמליים אשר מחוברים לשקע חשמלי לא מצריכים מאיתנוו  הכנות מראש לפני השימוש ובמידה ומדובר בעבודות ממושכות זה יכול להיות יותר משתלם.

 

הבדל נוסף בניהם הוא המחיר, הכלים הנטענים הם יקרים משמעותית מאלה המחוברים לחשמל. לכן אם מדובר בעבודות אשר יכולות להיעשות באותו המקום כל הזמן ללא בעיית אחסון אולי תעדיפו את אלה עם החיבור לשקע חשמלי. השיקול הכלכלי הוא חשוב, אך אם כבר בחרתם סוג מסוים של כלים בהתאם לעבודה, אל תתפשרו על איכותו כי בסופו של דבר איכות הכלי תשפיע גם על איכות העבודה.

 

לעתים ישנה תחושה כי כלים נטענים יהיו בעלי כוחות נמוכים יותר מאלה המחוברים לחשמל ולא כך הדבר, כלים אלו יכולים לבצע עבודות מדויקות ובמהירויות שונות. לעומת זאת זה יהיה נכון להגיד כי כוח העבודה של הכלי עבודה חשמליים יהיו משמעותית חזקים יותר מאשר אחיהם הידניים. מלבד סוג הכלי, כוחו גם תלוי בחברה ובאיכותה, לכן כאשר אנו באים לקנות כלים יש לבדוק את ההיצע הקיים ורק לאחר שאנו מבינים מה ההבדלים בין המוצרים השונים לבצע את ההחלטה הנכונה עבורנו.

 

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים