ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > כלי עבודה ידניים וחשמליים >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

כלי עבודה ידניים וחשמליים

 

בחירת כלי עבודה היא עבודה הדורשת ידע כמעט כמו ביצוע העבודה הפיזית עצמה שלמה אנו נזקקים לאותו הכלי, ולעתים אפילו יותר. ניתן לחלק את המונח לשני נושאים עיקריים: ידניים וחשמליים.

 

כלי עבודה ידניים

 

מדובר לרוב בכלי עבודה זולים וקלים להפעלה, ולכן הנטייה היא לבצע בחירה מתוך המגוון בחנות בזריזות ומבלי התעכבויות. על אף מחירם הנמוך וקלות השימוש בהם, יש לזכור כי רכישה מסוג זה תישאר אצלך לתקופה ארוכה מאוד וכדאי להשקיע ולברור את הכלים. יש להתעכב על איכות המכשיר, משום שאיכות העבודה המבוצעת תהיה טובה יותר לעתים גם אודות לסוג הכלי שאיתו משתמשים. ריבוי היצרנים והסוגים השונים הקיימים בשוק עלולים לבלבל אתכם, ולכן חשוב להחזיק את הכלי ולהרגיש אותו. לוודא כי הוא מתאים לצורת היד שלך מבחינת העיצוב שלו ונוח לאחיזה, על מנת שתוכל לבצע באמצעותו עבודות שונות.

 

בדרך כלל ההבדלים בין הכלים הקיימים בשוק באים לידי ביטוי בחומרים מהם הם עשויים, וככל שטיב החומרים גדול יותר, כך איכותם תישמר לאורך זמן. לרוב הנזקים אשר נגרמים לכלי עבודה הם האופציה להתפרקות הכלי והחשש מחלודה. כלים ידניים הם פשוטים ונוחים לתפעול ולתחזוקה, לא צריך לבצע הכנות מוקדמות טרם השימוש בהם ואין צורך להחזיק אותם בתנאים מיוחדים. הנחתם בתוך ארגז הכלים יהווה מקום בטוח ואידאלי עבורם, וכך שבחירה נכונה תשאיר אותם לשימושנו לזמן רב.

 

כלי עבודה חשמליים

 

מדובר בכלים אשר יקרים יותר מכלי עבודה ידניים ולכן הבחירה שלהם תארך זמן רב יותר, לאחר ששמעתם המלצות, ניסיתם אותו ובחנתם אותו היטב. טרם הקנייה כדאי להבין לשם מה אנחנו צריכים אותו ולקנות לפי הצרכים שלנו, בחירה של כלי אשר לא מתאים כי הוא חלש מדי עלול לא להתאים לסוג העבודה, וגם ההפך הוא הנכון, כאשר בוחרים כלי אשר משוכלל וחזק יתר על המידה לעומת הדרישה שלך ממנו, יצא שסתם בזבזת כסף על מוצר שאינו ישמש אותך במלואו.

 

אולם לא כדאי לחסוך על בחירת הכלי, שכן כלי באיכות גבוהה יותר הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר וישמש אתכם נאמנה ובבטחה זמן ארוך יותר. לעתים בבואנו לבחור כלי עבודה חשמליים, אנו נוטים לעשות את הבחירה מתוך שיקול כלכלי בלבד וכך להתאכזב מכלי לא חזק ולא עמיד. טרם הקנייה כדאי להתייעץ עם מומחה בנושא ולקבל הכוונה מתאימה לך באופן אישי לאור העבודות שאתה תצטרך לבצע.

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים