ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > כלי עבודה – הכוח בידיים שלך >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

כלי עבודה – הכוח בידיים שלך

 

ידע מקצועי בטיפול הבעיות והתקלות בבית שהתחושה היא שאינן נגמרות לעולם, זה נכס וזאת ממש מתנה לבית. אופן התפעול בבעיה עם היווצרותה ללא הצורך להזמין איש מקצוע זה יתרון עצום לנוכח העובדה כי כך חוסכים את זמן ההמתנה ואת עלות השיפוצניק.

 

כלי עבודה שונים קיימים היו בשוק וכל אחד מתאים לסוג אחר של עבודה ובהתאם לכך גם סוג העבודה המבוצעת. זה נכון שכל אחד היה רוצה לבצע את העבודה בצורה מושלמת, אך חשוב להכיר ביכולות של המבצע על מנת שלא לגרום לנזק מיותר.

 

סוגי הכלים הנפוצים היום ביותר הם מברגות, פטישים, משורים, מחרטות וסולמות, אבל המגוון הוא עצום והרשימה לא נגמרת, וכלק מההתפתחות המודרנית ניתן למצוא כל פעם חידושים בתחום. קנייה נכונה של כלי עבודה תחסוך ממכם את האי נעימות בגין עבודה לא מוצלחת או כלי אשר יתפרק באמצע העבודה.

 

התדירות בה קונים כלי עבודה היא נמוכה ולכן בעת הקנייה יש לבצע בדיקה מול חברות שונות הקיימות בשוק ולפי זה לבחור, כל אחד מהכלים צריך להתאים לאנשים המשתמשים בו שכן שימוש לא נכון עלול להיות מזיק גם למי שמשתמש בו וגם לכלי עצמו.

 

כלי עבודה טכניים יש להפריד בין כלי העבודה לשימוש הפרטי וכלי עבודה לשימוש התעשייתי ההמוני, שכן זה לא סביר במיוחד שלכל אחד בבית יהיו פיגומים בזמינות מיידית. ולכן ישש להפנות את תשומת ליבו של המוכר בעת הקנייה להיקף העבודה המדובר ולפי זה להתאים את הכלי הנבחר. הכלי צריך להוות את השילוב בין היעילות לבטיחות, כלומר לבצע את העבודה בזריזות ובדיוק מקסימלי, תוך שמירה על המשתמש. אסור להתפשר על עניין הבטיחות, שכן שימוש בכלי לא תקין או בצורה לא תקינה עלול לגרום לנזק של ממש, בנוסף, הכלי צריך להיות קל להפעלה ונוח לתחזוקה.

 

ניסיון וידע הם הפתרון הטוב ביותר כאשר מדובר בביצוע עבודות איכותיות, ולכן אנו מזמינים אתכם לאר.פ.ל על מנת למצוא את ההכוונה והייעוץ הטובים ביותר עבורכם. נשמח לעזור לכם להגשים כל פנטזיה וביחד ליצור את העבודה שעליה חלמת.


DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים