ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > מהם כלים לעבודות מתכת? >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

מהם כלים לעבודות מתכת?

 

מתכת, כשמה כן היא, מדובר בחומר קשה אשר ההתעסקות איתה מבקשת מעימנו להצטייד בכלים לעבודות מתכת המתאימים לעבודה זו. כל סוגי המתכת הם קשים לרבות ברזל, צינורות מתכת וכמובן פלדה, וחוזק החומר מצריך כלים מאסיביים אשר יכולים להיות מסוגלים להכיל ולעמוד בקושי ובלחצים עקב עבודות אלו.

 

כלים לעבודות מתכת מתאימים אך ורק לסוגי העבודות אליהם הם מיועדים, לא ניתן להשתמש בכלים למתכת בעבודות עם חומרים כמו עץ, וכמובן גם להיפך. לכל כלי יש את התפקיד שלו והוא מבצע אותו בהתאם לדרישת העבודה. באר.פ.ל תוכלו למצוא מגוון גדול של כלים, ומחרטות, כרסומות ומקדחות, הם רק חלק מההיצע הקיים אצלנו שמתאים לסוגי עבודה כאלו.

 

לכלים אלה אשר נדרש ידע מקצועי נרחב על מנת להתשמש בהם, מדובר בכלים חדים וכבדים מאוד ושימוש לא נכון עלול להזיק למשתמש. משורים, משחזות וחותכי פרופילים הם לא מסוג הכלים אשר ימצאו בכל בית סטרדנטי, כלים אלה מתאימים יותר לשימוש לתעשייה וגם גודלם מגביל לאור העובדה כי בדרך כלל אין אפשרות להחזיק אותם בבית מבחינת מקום איחסון שלהם.

 

כלים לעבודות מתכת לא רק לא מתאימים לכל בית, אלא גם לא לכל משתמש, לכן כל מכונה מן מהמכונות הללו מגיעה עם הוראות שימוש ואחריות מהיצרן. על מנת לשמור על בטיחות המשתמש וכלל אבריו במקום הנכון, ההמלצה שלנו היא לא להפתות ולא להשתמש בהם לפני קריאת ההוראות, תוך גילוי בקיאות נרחבת בכל השלבים. מיומנות, ניסיון והבנה הם שלושת המרכיבים החשובים שכדאי לאמץ אותם על מנת לבצע עבודה נכונה, ובמידה ואין לך את היכולות הללו, עדיף להימנע מביצוע העבודה ולהתייעץ עם בעל מקצוע.

 

לפני השימוש יש לבדוק את מטרת השימוש ובהתאם לכך לבחור את הגודל והמשקל המתאימים. כלומר לכל מכשיר יש יכולת התמודדות שונה עם משקלים שונים, ולאו דווקא מוצר המתאים לסוג עבודה מסוימת, יתאים גם לסוגים אחרים. בחירת הכלים לעבודות מתכת יבחרו בהתאם ללחצים של העבודה ובהתאם לסביבת העבודה הקיימת מבחינת הגודל ותנאי החום והקור.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים