ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > עבודה קלה עם ציוד לשינוע >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

עבודה קלה עם ציוד לשינוע

 

על מנת לבצע העברה של מוצרים כבדים כדאי להיעזר בציוד לשינוע, ואם טרם ניסיתם לעבוד עם ציוד זה ואתם עדיין מעבירים סחורות ומוצרים כבדים באמצעות אנשים, אז הגיע הזמן לנסות. כאשר יש צורך להעביר מוצרים, וזה יכול להיות גם בבית וגם במשרד, במוסדות או המפעלים, אין צורך להתאמץ ולהסתכן בגרימת נזק גופני עקב הרמת משקלים גדולים. ובאמצעותם נחסכת מאיתנו את פעולת הסחיבה עצמה אשר לא בריאה ואף יכולה להזיק לגב ולברכיים.

 

האפשרות להקל לכם על החיים ולספק לכם רגעי עבודה נוחים ומהירים ללא התעכבויות מיותרות והפעלת אנשים רבים, היא יתרון משמעותי נוכח ההתקדמות המודרנית שבה דברים מתפתחים בקצב מסחרר. בעלי העסקים צריכים לדעת שציוד לשינוע טוב גם להם, הוא מאפשר העסקת פחות עובדים, משום פעולת ההעברה באמצעות ציוד זה היא פשוטה וקלה וזקוקה אך ורק לאדם אחד שיבצע העברה ממקום ולמקום במקום צי של עובדים. באמצעות ציוד זה תוכלו לשמור את הסדר של הדברים מבחינת המיקום המתאים לכל מוצר מבלי לגרום לבלאגן במחסן וגם ככל שפחות ידיים נוגעות במוצרים הללו עלול להיגרם להם פחות נזק, וכך אותו מוצר נשמר יותר.

 

איך בוחרים ציוד לשינוע המתאים לכם?

 

על מנת לבחור ציוד אשר יתאים לכם, יש לבדוק את היקף המוצרים שתרצו להעביר מבחינת המאפיינים שלהם ומבחינת גודלם. חומרי בניין, חביות וריהוט הם רק חלק מהמוצרים אשר אנו נתקלים בהם לרוב באתרי הבנייה ומתאימים לציוד לשינוע. אך לא רק אלה, גם ארגזים, קלסרים וניירת הם בעל משקל גבוה ולהרים אותם היא פעולה קשה.

 

מומלץ לפני הרכישה, לבצע בדיקה ראשונית ולראות את אילו מוצרים נרצה להעביר עכשיו ובעתיד ולבחור את הציוד לשינוע בהתאם לכך, על מנת שיעמוד במשקל שלהם ושיתאים להם מבחינת גודלם. קחו בחשבון שלעתים עלול לקחת לכם ולעובדים זמן להתרגל אליהם, ולכן כדאי להתנסות בהם לפני הקנייה כדי לוודא שימוש תקין וקל. בסופו של דבר בחרו את הדגם לפי חוות דעתם של העובדים שיעסקו במלאכה כי ישנם סוגים של דגמים וחלקם יהיו לכם נוחים יותר וחלקם פחות.

 

 

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים