ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > ציוד לבניין איכותי >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

ציוד לבניין איכותי

 

האופציות של הציוד לבניין הן גדולות ויש מגוון גדול הקיים בשוק היום המשתנים לפי הגדלים, האיכויות והמחירים שונים. ישנם ספקים רבים האחראים על ייבוא וייצור ציוד מיצרנים שונים במדינות שונות, ולכן נוצר היצע גדול מאוד בטווחי מחירים בעל פערים גדולים.

 

חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע עם ניסיון רב גם בסוג החברה אשר משווקת את הציוד וגם לגבי בחירת הציוד הנכון לעבודה. הסיבה שיש לוודא כי הציוד אכן תואם את גודל והיקף העבודה אשר אליה הם מיועדים, חשובה בגלל שיש הרבה סוגים של מכונות בעלות הספקים שונים וההספק של מכונה לא קבוע. לכן לפני העבודה, כאדר נמצאים עדיין בשלב התכנון, כדאי להעריך את הציוד הדרוש ורק לאחר מכן ולפי זה להתאים את הציוד המתאים.

 

ציוד לבניין איכותי למען בנייה איכותית

 

סוגי הציוד לבניין אשר קיימים באר.פ.ל הם: מכונות פוליש, מערבלי בטון ופיגומים, והם מוצרים איכותיים וייחודיים שמיוצרים על ידי החברות הטובות בעולם בתחום זה. מדובר במכונות אסתטיות וחזקות אשר נוחות לשימוש ותורמות להספק העבודה התקינה, כאשר לא נשכח כי המטרה שלהם היא ליעל את העבודה ובסופו של דבר לקצרה. אנחנו מאמינים כי אין דבר חשוב כמו עבודה יעילה ובטוחה ולכם אצלנו אין פשרות בעניין זה. נשמח לייעץ להם ולתת לכם הדרכה לגבי בחירת המוצר בהתאם לסוג העבודה והכוונה על דרכי השימוש במוצר כאשר נלווה אתכם בכל שלב מההתחלה ועד סוף העבודה, לפחות עד לשיפוץ הבא.

 

בחירה נכונה של ציוד לבניין איכותי יכול להחזיק מעמד ולשמש אתכם נאמנה עכשיו וגם לעתיד. הפעלה ותחזוקה של המכונה תאפשר לכם ליהנות ממנה לשנים ארוכות תוך שמירה על כוחח העבודה שלה. יש לצאת מנקודת הנחה, כי ציוד מסוג זה נקנה אחת לתקופה ארוכה ולכן כדאי להשקיע ולבדוק לעומק אילו מכונות מתאימות לי, ובהתאם לכך לעשות סקר שוק ולבחור את המכונה המושלמת.

 

קנייה שתעשה משיקול כלכלי, עלולה לעלות לכם ביוקר אחר כך כאשר תאלצו לקנות ציוד חדש לאחר שהקיים לא עמד בעומס הלחץ, או חלילה פגע באחד הפועלים משום שלא עמד בתקני הבטיחות הדרושים.

 

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים