ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > שואב אבק מרכזי – חשוב לדעת >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

שואב אבק מרכזי – חשוב לדעת

 

הכירו את השואבי אבק המרכזיים אשר הופכים בשנים האחרונות למוצר חובה בכל בית פרטי ובית עסק. התקדמות הטכנולוגיה מביאה עמה שכלולים אשר מאפשרים לנו ליצור סביבה נעימה, בריאה ואיכותית יותר.

 

הסוגים המסורתיים, כפי שהכרנו אותם עד היום, אמנם עושים את העבודה מבחינת יניקת האבק, אך במקביל הם גם פולטים את חלקיקי האבק הקטנים אשר נקראים קרדית האבק, ולמעשה זה החומר שאליו אחוז גדול מהאנשים באוכלוסייה אלרגיים.

 

כמו כן, שיפור התנאים הסביבתיים היא משמעותית משום שלא מדובר רק על הקטנת כמות האבק, אלא על חיסולו והוצאת 100% מהלכלוך. זאת הדרך המודרנית לאפשר עבודה נוחה ויעילה על מנת להבטיח חלל נקי ונטול אבק לחלוטין, הן מבחינת הפיכת האוויר לצלול והן מבחינת הפחתת תופעות אלרגניות. במקרה הזה יחידת השאיבה, אשר מכילה את הפסולת, נמצאת מחוץ לבית ולא בתוכו, ולכן לא מפיצה את קרדית האבק.

 

 

קצת על שואבים מרכזיים

 

המנוע שלו הינו חזק במיוחד ולכן מצליח לתקוף את האבק בפרט ושאר הלכלוך בכלל, בצורה מקיפה ויסודית וכך לבצע את הניקוי מושלם אשר מתאים לסוגי משטחים שונים מבחינת המרקם ומבחינת ההיקף. בנוסף יש לו יתרון גם מבחינת אופן השימוש, ההפעלה היא שקטה ואינה מרעישה כפי שהכרנו בעבר, לכן אינה מפריעה לסדר ואורך היום התקין של דיירי הבית ואינה מגבילה מבחינת שעות השימוש שלו.

 

כמו כן, שואב אבק איכותי מרכזי הוא מכשיר שלא דורש מאיתנו תחזוקה שוטפת והתעסקות תכופה ומתסכלת, ללא צורך בניקיון הפילטר וריקון שקית האבק לעתים קרובות, שכן הקיבולת של כלי איסוף האבק היא גדולה ויש לפנות אותו פעם בשנה.

 

 

איך זה עובד?

 

אופן ההפעלה הוא פשוט למדי, מדובר בחיבורו ישירות אל צינורית אשר נמצאת במספר קירות מרכזיים ברחבי הבית, אשר נבחרים על פי דרישת לקוח, אשר מקושרת אל צינורות תת רצפתיים שמובלים אל יחידתהשאיבה המרכזית הנמצאת מעבר לגבולות הבית. לכן מפאת אופן ההטמעה של המערכת, כדאי לעשות זאת בשלב בניית הבית או בעת שיפוצו וכך לחסוך את ההסתבכות בהרכבתה בעתיד.

 

למודרניזציה יש השפעה ישירה על איכות חיים שלינו, שילוב של מאפיינים אשר פותרים אותנו משיעבוד תמידי לטיפול ודאגה אחר מכשירים חשמליים.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים