ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > שומרים על עבודה בטוחה >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

שומרים על עבודה בטוחה

 

תקנות ונהלים הם חובה בכל בית עסק ולא ניתן לעבוד ללא הגדרות ברורות של נהלים, אשר מאושרות על ידי משרד העבודה ויוצרות סביבה בטוחה ונעימה. הדבר אקוטי יותר במיוחד כאשר מתעסקים עם ציוד וחומר שהוא רגיש או עוסקים בעבודות כפיים, משום שבהן הסיכון הוא גדול יותר. כמו כן, גם ככל שמבצעים פעולות בגובה רב יותר או עם ציוד כבד, הסיכון עולה.

 

 

 

 

עובדים עם נהלים מסודרים

 

השאלה הנשאלת מי אחראי על כך - עובד או מעביד? כאמור מדובר באחריות משותפת אשר המעביד למעשה אחראי להעביר ולשמור על הנהלים והעובד אחראי על הפנמתם וביצועם באופן מלא. מסיבה זאת במקומות בינוניים וגדולים ובמפעלים, יש צורך בממונה על הבטיחות אשר דואג ומוודא כל הזמן כי אנשים מודעים לסכנות הקיימות. כמו כן, אותם אחראים מתעדכנים באופן שוטף בעדכון הנהלים הנכנסים לתוקפם בחוק וכן בודקים כי העובדים מיישמים את הנהלים ושומרים עליהם. אך עם זאת לא רק שמירה על נהלים מסודרים תורמת לתחושת הבטחון, אלא גם מיגור ואחסון בטוח של חפצים העלולים להוות סכנה לעובד אשר לא מורשה להשתמש בהם מכיוון שאין לו את הידע או הסיווג הבטחוני הנדרשים לכך כמו כלים מסוכנים וכלי נשק. לכן מומלץ להשתמש בכספות לעסק אשר מאפשרות עבודה בראש שקט בידיעה כי הכל מאובטח ואין סכנה לעובדים.

 

שמירה על הבטיחות היא א'-ב' של כל עבודה, ולפני שמתחילים יש לבדוק כי אנו יודעים לקראת מה אנו באים וערוכים לבצע אותה. הגדירו את העבודה, את הכלים ואת כמות הפועלים שהיא זקוקה להם, משך הזמן שלה והיקפה וכך תוכלו להיות ערים לסכנות שלה. מנעו תאונות עבודה עוד היום וצרו לעצמכם סביבה תקינה, מוגנת ובטוחה, תוך הקפדה על הכללים והתקנות ואחסון בטוח בכספת. בצורה זאת, תוכלו למנוע גישה לציוד שהוא בעל סיכון גבוה והשימוש בו מותר אך ורק למי שהוא בעל רישיון לכך, ולבצע פעולות מסודרות ומבוקרות בשוטף ללא הפתעות.

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים