ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >כלים לעבודות מתכת >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
כלים לעבודות מתכת

כלים לעבודות מתכת

 

לביצוע עבודות מתכת אנו זקוקים לכלים שונים כמו מחרטות, מסורים, מקדחות שונות והרשימה עוד ארוכה. עולם זה הוא עולם מגוון ונרחב בתעשייה הכבדה והקלה וניתן למצוא בעלי מקצוע שמשתמשים בו על בסיס יומיומי, ולכן יש נחיצות היא במכשירים עמידים, מדויקים ובטיחותיים.

 

באר.פ.ל ניתן למצוא את מגוון הכלים בשילוב שירות מקצועי ואדיב, המיובאים מחברת HALZMANN הידועה בייצור מכשירים איכותיים העומדים בתקנים נוקשים וללא פשרות. ישנם סוגים שונים של מתכת כמו ברזל לדוגמה, והם חומרים קשים וחזקים ועל מנת לעבוד איתם, בעל המקצוע זקוק לכלים לעבודות איכותיים. מגוון הכלים הוא עצום ויכול להתאים לכל סוגי העבודות מהקטנה ביותר ועד לעבודה במפעל גדול ומרובה פועלים. טווח גדלי המכונות הוא מגוון וכל אחד יכול למצוא את זאת המתאימה לו על פי דרישה.

 

כאמור, לכל עבודה יש את הכלי המתאים לה לפי סדר גודלה של היקף העבודה, לכן יש לעיין בקטלוג ובאופציות טרם רכישה. לכל מכונה יש את ההוראות שלה על פי כמות ומשקל החומרים אשר היא יכולה לעמוד בהם. ולכן, הקריטריונים לבחירת כלי איכותי מלבד גודל העבודה, הוא כמובן תנאי העבודה מבחינת הגודל והטמפרטורה הרצויה, רמת הדיוק וכו'. שווה להשקיע בכלים איכותיים וחזקים על מנת שישאירו לתקופה ארוכה ויבצעו את העבודות על הצד הטוב ביותר לאורך זמן.

 

העבודה עם החומרים הללו הינה מאסיבית ודורשת כלי עבודה למתכת היכולים להכיל חומרים כבדים ולהישאר יציבים על אף העבודה הקשה. ולכן, המכונה צריכה להיות מותאמת לסוגים שונים של מתכות, וכן להתאים גם לסוגי הדרישות השונות. חשוב לפני תחילת העבודה לכוון את המכונה על פי הנתונים והגדלים המתאימים לעבודה.

 

נשמח לייעץ ולהתאים את הכלים על פי הצרכים והמטרות שלכם.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים