ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >כלי עבודה חשמליים >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>

כלי עבודה חשמליים

 

כלי עבודה חשמליים הינם כלים הפועלים על ידי חיבור לשקע חשמלי או בעלי אופציה להטענה. היצע המוצרים רחב החל ממחרטות ועד לפטישים כבדים, דרך כלי גינון ומלטשות. כל אחת מהקטגוריות כוללות מגוון רחב של סוגים לפי אופי העבודה.

 

כשמדובר במכשירים חשמליים יש לבדוק את ההספק שלהם, ולראות האם מתאימים משום שהפרמטר הזה בעצם הוא המשפיע על עוצמת העבודה, יכולת ההפעלה ומהירות העבודה האפשרית. צריך לשים לב שמכשירים שהם נטענים ויש להם את אופציית הניידות, חשוב שיהיו קלים ומשקלם יהיה נמוך, שכן יהיה נוח להחזיק אותם בצורה מדויקת ולאורך זמן. כמובן שדבר זה מקל מאוד על העבודה, משום שהיא חופשית וללא סיבוכים לחיבורים מיותרים.

 

חומרי העבודה של הכלים תלויים ביכולות שלהם, כלומר המהירות והעצמה משתנות בהתאם לסוג החומר מבין החומרים השונים, בד"כ מדובר בגומי (צינורות למיניהם), עץ וסוגיו השונים והחומרים הקשים ביותר אלה סוגי המתכת. על אף העובדה כי סוגים שונים של מתכות מתנהגים אחרת בכל מני מצבים, אך עדיין נחשבים לחומרים הקשים ביותר.

 

חשוב לבדוק כמה זמן יכול המכשיר לעבוד ללא הטענה כי יש לזה קשר ישיר למהירות העבודה. כל זמן ההטענה ותדירותו גוזלים זמן יקר, בין אם מדובר באדם פרטי לשימוש עצמי ובין אם מדובר במפעל לתעשייה.

 

עצמת הכלים משתנה, כאמור, אך יש לזכור כי מדובר במכשיר חשמלי ולכן יש לשים לב להוראות הבטיחות ולפעול לפיהן. כל מוצר מגיע עם הוראות הפעלה ויש לקרוא ולהבין אותן טרם השימוש. מכשיר חשמלי דורש סביבת עבודה מתאימה לו, ללא חשש למים וללחות מוגברת, המסכנים את המשתמש. כמו כן, יש לדאוג לאבזרי בטיחות בהתאם לסוג העבודה.

 

באר.פ.ל תמצאו מגוון גדול של כלי עבודה חשמליים שיכולים להתאים לכל סוגי עבודות החשמל באיכות ללא הנחות. כמו כן, נשמח לייעץ ולהכווין אתכם בכל שאלה ותחום שתרצו.

 

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים