ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > פיגומים - לא רק לעבודות בניין >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

פיגומים - לא רק לעבודות בניין

 

פיגומים אינם מיועדים רק לעבודות בניין כמו שאנו חושבים, אלא למעשה הם פתרון אמין משום שהם מאפשרים לנו גישה ונוחות מקסימלית לכל מקום שהוא גבוה ואין אנו יכולים להגיע אליו, ובטח שלא לבצע עבודות.

 

תפקיד הפיגומים

 

בכל מקרה של תקלה אשר נמצאת בגובה שהוא מעבר ליכולת ההגעה שלנו, אנו זקוקים למעמד מאוזן ואיכותי אשר יאפשר לנו גישה לשם. פיגומים מתאימים לעבודות על חזיתות של מבנים, לצביעת תקרות וכדומה, ולמעשה לכל פעולה שהיא מתקיימת מעבר לטווח הנגישות שלנו. כאשר הרגליים לא נמצאות על הקרקע, יש תחושה של חוסר יציבות אשר מביאה לחוסר ביטחון ורעידות שפוגעות בעובד ובעבודה שהוא מבצע. לכן, יש לספק לו תמיכה אשר תקנה איזון ותאפשר את ביצוע העבודה בנוחות בראש שקט, ללא חשש שמע יפול או ינזק.

 

ההגדרה המדויקת היא מבנה ארעי אשר משמש תמיכה בבני אדם. כאמור כאשר אנו רוצים להגיע לגבהים אלו, אנו צריכים להיתמך ע"י מבנה המשמש כסולם ונותן לנו גישה למקומות בגבהים משתנים. כמובן שככל שהגובה הוא גדול יותר, כך קיימת סכנה גדולה יותר ואף עובד או בעל עסק / קבלן לא ירצו לקחת את הסיכון שהוא או העובד שלו יפגעו, משום שאפילו לנזק המינימלי ביותר יכולות להיות השלכות לכל החיים.

 

 

 

 

יתרונות האלומיניום

 

אודות לתכונותיו הרבים של החומר, הוא מקנה לפיגומים מאלומיניום חוזקה ויציבות לשנים ארוכות, זאת בשילוב עמידות בפני נזקי מים בתוך המפעל או בחוץ בנזקי מזג האוויר מבלי חשש להתחמצנות ולחלודה. הרכבת המבנה היא פשוטה והוא בעל גלגלים המקנים לו יכולת תזוזה ממקום למקום ושינוע בהתאם לצורך.

בנוסף, הוא מספק עבודה בטוחה ושימושי לתקופה ארוכה מבלי חשש להחלשותו, תוך שמירה על מגבלת עומס במשטח העבודה. כמו כן, לאור העובדה כי הם משמשים הקרקע עבורנו, לפני השימוש ופעם בתקופה מסוימת יש צורך לבדוק את תקינותם על פי ההנחיות של משרד העבודה.

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים