ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > עושים סדר עם ארגזי כלים >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

עושים סדר עם ארגזי כלים

 

סדר זה א'-ב' בכל הנוגע לעבודה נכונה ובטוחה, ועל מנת לשמור על הארגון עליכם להשתמש בארגזי כלים אל-חלד על מנת לאסוף ולמיין את כלי העבודה שלכם. העבודה יעילה יותר כאשר היא מתבצעת תוך ארגון מסוים המתאים לנוחיותו של העובד, וכך כל אחד יכול לארגן לעצמו את הכלים על פי חשיבותם או שלבי העבודה לפי שיקול דעתו והצרכים שלו. לכן כדאי להבין את ההשלכות לעניין בעבודה לא מאורגנת, משום שמרבית האנשים אף מעידים על עצמם כי אינם יכולים להתרכז בביצוע העבודה כאשר יש בלאגן סביבם.

 

כל עבודה גדולה מתחילה בצעד ראשון, ועל מנת לעבוד נכון יש ליצור את הקרקע הבטוחה אשר תתן לכם את המענה המיידי כאשר תזדקקו לכלי מסוים ללא חיפושים וללא עיכובים, ובצורה זאת העבודה תתבצע ביתר קלות ובצורה טובה יותר. כמו כן, כאשר הכל מסודר תוכלו לראות מה הציוד שיש לכם ומה חסר ולא תאלצו להפסיק את העבודה על מנת לחדש את המלאי, דבר שיעכב אותה או אפילו יפגום בה.

 

 

 

 

מה צריכים להכיל ארגזי כלים?

 

באופן כללי, כלי עבודה רוכשים ע"פ הצורך, לא כדאי לקנות מכשרי ללא צורך מיידי להשתמש בו ולקחת את הסיכון כי הוא נרכש סתם ללא מטרה. עם זאת כל אחד צריך כמה כלים בסיסיים אשר הם בגדר חובה בכל בית כמו מברג, פלייר, פטיש, מסמרים, מטר וכדומה אשר סביר להניח כי תתקלו בהם וכי הם נדרשים כמעט לכל עבודה. המתקדמים יותר ירכשו גם מספר כלי עבודה חשמליים כמו מברגה, מקדחה ומלטשת על מנת להשלים את העבודה. כמו כן, מלכתחילה עדיף לא להתפשר על רמת הכלים משום שכאשר עובדים על כלי שהוא יעיל, איכותי ונוח, קשה מאוד לחזור אחורה לכלי עבודה ידניים, פשוטים או באיכות ירודה.

 

תתפלאו לדעת כי השקעה בארגז כלים ביתי יכולה לחסוך לכם בעתיד הרבה כסף, משום שכאשר הכל מסודר, אין צורך לתור אחר חפצים ולדאוג כי ילכו לאיבוד. כאשר אינך מוצא כלי, הדבר אומר שבסופו של דבר תאלץ לרכוש אותו מחדש, ולכן כדאי להניח אותו במקום שאליו הוא מיועד עד השימוש הבא ולמנוע כפילויות וחוסרים.

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים