ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית
כלי עבודה ארפל >מידע מקצועי > ציוד חובה לבית העסק >
חדש !! ארפל השכרות, מגוון רחב של מוצרים להשכרה כנסו להתרשם >>
מידע מקצועי

ציוד חובה לבית העסק

 

לפני כל פתיחת עסק אנו צריכים לאפיין את סוג העסק על מנת להתאים לו את הציוד המתאים לו. יש לבדוק מהם צרכי המערכות, לעשות סדר, לוודא מה יש ומה אין ולא לרכוש דברים שלא יהיה בהם שימוש והם מיותרים לעסק. לכן יש לערוך ראייה כללית על העסק, שילוב של ההשקעה בעבר מול הסתכלות על הכנסותיו בעתיד, וכך ניתן לקבל אומדן לגבי התקציב ובסופו של דבר לחסוך בעלויות הכלכליות. כמו כן אם וכאשר העסק יצמח ויתפתח, כדאי למנות עובד אשר אחראי על המחסנים, האספקה ועליו לבדוק באופן שוטף את מלאי הציוד והזמנות במידת הצורך.

 

שיקולים לטווח הרחוק

 

בזמן הקמת עסק עלינו לקחת בחשבון שזו תקופה שיש בה עלויות רבות, מדובר בהוצאות גדולות יחסית וללא תועלת - כלומר ללא רווחים. לעסק לוקח זמן להתרומם ולהתחיל להכניס כסף, מטרת הכסף הראשוני היא על מנת להחזיר את ההשקעה ולאחר מכן הוא כבר מתורגם לרווחים, וכך ניתן לעמוד על שיעור ההוצאות מול ההכנסות.

 

לא משנה מה אתה מוכר או איזה שרות אתה נותן, יש מספר אלמנטים בסיסיים אשר הם מוגדרים כחובה בכל בית עסק. ראשית, על מנת שיוכלו ליצור עמך קשר יש לרכוש מערכת טלפוניה, כמו מכשירי טלפון, פקס, טלפונים סלולריים לעובדים וכו'. בנוסף, מחשב הוא מוצר הכרחי ומכשירים חשמליים נוספים כמו מקלדות, מסכים, עכברים, רמקולים, מדפסות וכו'. על מנת לעבוד בצורה חוקית יש לרכוש תכנות, כל חברה על פי התחום שלה מצטיידת בתוכנה אשר תעזור לה לנהל את העסק בצורה היעילה ביותר, דמי התכנה הם השקעה חד פעמי גדולה יחסית. בנוסף, מומלץ להצטייד במספר כלי עבודה בסיסיים כמו מברג, מפתח, מקדחה וכדומה, על מנת להיות ערוך ומוכן לכל בעיה אם תגיע.

 

 

 

 

עבודה בטוחה ומסודרת - אפקטיבית יותר

 

כספת היא מוצר הכרחי על מנת לאבטח את כל המסמכים החשובים אשר נרצה להגן עליהם מפני גנבות והיעלמויות. יש דגמי כספות לשימושים שונים, כמו קופות קטנות אשר מיועדות לאחסון כסף נזיל למטרות שונות, כספים לפני הפקדות, מפתחות, כרטיסי שי, כרטיסי עובד ועוד.

 

בתור בעלי עסק עליכם להקנות סביבה בטוחה לכם לעובדים וללקוחות על פי התקנות הקבועות בחוק, כמו ציוד לכיבוי אש ועזרה ראשונה בסיסית.

 

DeWALT
deca
STANLEY
PROXXON
ZIKA
מוצרים נוספים בארפל

ארפל - יבוא ושיווק כלי עבודה ואספקה טכנית

שד' ההסתדרות 203, מפרץ חיפה   ♦   מען למכתבים: ת.ד. 10645 - מיקוד 26119    ♦   טלפון: 04-8721333    ♦    פקס: 04-8729398 

ניווט מהיר

הפעל נגישות

בניית אתרים